Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

LA GRAN FINAL

+2
Carles
quim
6 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1LA GRAN FINAL Empty LA GRAN FINAL 7/7/2010, 12:56

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Jo no podré venir a la Gran Final, espero que la guanyeu després de la matada del partit de semis! tongue

REcordeu de fer l'esquema pels qui creieu en ell Twisted Evil , com que jo no vinc serà més fàcil !! Very Happy
Recordeu també l'actitud collons, encara que anem perdent sempre ens podem superar, sinó mireu l'últim partit, Que n'aprenguin que no estamos tan mal!! cyclops

2LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 7/7/2010, 15:49

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Es farà el que poguem, però si es cert que l'actitud fa molt, ja hem vist que anant 4-1 vam remontar ficant-li ganes, tot i jugar com l'ojete sense sistema.

Jo prefereixo fer el romb però esta clar que hem de posar una mica per part de tots i anar insistint durant el partit de posar-nos bé. Això implica colaborar i saber veure quan algú no esta on toca i DIR-LI, que es lo que ens costa de fer.

3LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 9/7/2010, 11:25

Roger

Roger
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

Sabem la data?

M'agradaria fer uns apunts sobre la tactica.
1- la idea bàsica del rombo és que el que té la pilota (sigui qui sigui) tingui sempre 3 opcions de passe (més o menys) amb lo que és més fàcil sortir quan et pressionen i fer alguna paret. I jo crec que bàsicament ho vam fer (més o menys), el que passa és que entre que som dolents, que els altres pressionaven i que no sempre triem el millor passe ni el fem prou ràpid... Pues va com va...
2- pel tema de les posicions, també hem de tenir en compte que no és bó que ens quedem quiets. Si volem rebre la pilota ens hem de moure per que si no és molt fàcil cobrir-nos
3- Jo li dic tothom (no a tots a la vegada) que es posin més cap aquí o cap allà. Una altra cosa és que facin cas.

ala

4LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 9/7/2010, 14:36

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

la final es dijous a les 9:30h

5LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 9/7/2010, 21:36

Marc

Marc
Admin

Ostres tu!!! Jo arrivo dijous!!!! Si arrivo a temps i amb anims potser vinc i tot. Encara que en principi no conteu amb mi. Si apareixo pos millor o pitjor de pen de com es miri jeje.

Si no pos que vagi molt bé la final i a per totes!!!!!

6LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 11/7/2010, 19:25

Oriol

Oriol
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

Josi que vinc Mad

7LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 12/7/2010, 18:38

Roger

Roger
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

jo també vindré...

8LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 13/7/2010, 22:25

jordi


Llimetu
Llimetu

Jo també vindré i hem de contar també amb el cunyadíssim del quim (recordo que gràcies a ell vam sumar l´únic punt a la lliga)

9LA GRAN FINAL Empty Re: LA GRAN FINAL 15/7/2010, 16:34

Roger

Roger
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

sabem si juguem a dalt o a baix?

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum