Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Proposta del Yenrik, Mory i Jo....

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Vist que últimament no marquem un puto gol i que l'altre dia vam estar parlant tots una mica en el vestuari pujo aquí una tàctica que se'ns va ocorrer al enric, mory i jo mentres preníem algo.

A veure si la mireu si us plau i digueu que en penseu.

Es nomes una primera idea, pero segur que hi ha coses que s'han de millorar, a veure si entre tots la comentem i ens posem d'acord a l'hora de fer alguna cosa en equip.

Ale, amb tot el amor i carinyu us deixo aquí el videu de la TÀCTICA FANTÀSTICA!

video

(enchufeu els altaveus!)

Marc

Marc
Admin

A mi em sembla molt correcte. El que passa que s'aura de provar varis cops perque costara que surti pero el que hem devitar es fer 2 2 ja que no sabem com treure la pilota. Es vital per mi que hi hagi gent a les vandes.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Veig que us avorriu bastant no? No

No m'agradaria treure mèrit al treball que heu fet, però penso que és perdre el temps, amb tot el respecte del món.

La solució no passa per fer això, ja que no he pogut aguantar veure el vídeo del mal de cap! de fet no recordava de com era la tàctica pq és realment difícil intentar fer això amb el nostre equip, degut a les carències que tenim tots com a jugadors, començant pels simples passes.

Com podem fer parets si no sabem fer passes? Com podeu estar tant segurs que l'altre equip farà el que està marcat? Com es poden controlar les 101 variables que hi pot haver en un partit, per no dir en una simple jugada? Creieu realment que la gent dins la dinàmica del partit recordarà el que ha de fer segons aquesta tàctica?

Bé, és només una opinió, de totes maneres felicitats per currar-vos el tema, està molt bé, la veritat.

Jo crec que la frase més encertada la va dir el Mory l'altre dia al vestuari.....juguem com sabem jugar...i punt. Smile

Apa, bona nit a tothom, ho sento si he ferit els sentiments d'algú o sóc molt negatiu, demà tinc l'últim examen de la carrera i quan veig això quasi em caic de la cadira. Potser demà veuré la tàctica més clara, encara que ho dubto.

Molt currat el vídeo, de veritat Smile

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

però has posat el so? perque sense so si que deu semblar un inferno. Esta explicada i no es tan complicada. L'altre cosa es que surti, en això et dono la raó. Però no perque pensi que es dificil hauriem de deixar de intentar-ho.

Vinga a veure si ens animem que nomes es futbol sala, re més.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

He tornat a veure la tàctica sencera i amb so, tot i que l'altre dia ja vaig encendre els altaveus.

Tot i que avui estic més calmat, entre altres coses pq ja he acabat la carrera de la UB Razz , torno a pensar que la tàctica és massa complexa per nosaltres. No tenim els elements bàsics per fer parets en condicions de pressió, i tots sabem que el 80%-90% fallen.

Com que veig que sóc l'advocat del diable i a tots us sembla bé degut a la pluja d'opinions que hi ha a la web, les meves preguntes més properes ( en tinc més però de moment ja està bé Twisted Evil ) són:

1.- Com pensem fer els passes o parets ( que no sabem fer - sabem fer sols i sense pressió però no amb un tiu a sobre tota l'estona no en sabem) en una situació de joc tensa, penseu que no només pressionarà el davanter seu, sinó tots a tothom. Llavors com farem les parets amb totes les persones cobertes?

2.- No heu pensat que si els extrems que dieu no es mouen i queden estàtics per fer la paret fantàstica, el que farà l'equip contrari es cobrir per davant, per tant no hi haurà paret possible, el qui treu la pilota ho tindrà xungo i la perdrà, com és lògic. Què farem llavors?

Com que no m'agradaria ser com el Rajoy que només critica i no diu propostes, la meva proposta és que ens centrem només en els passes, què vull dir? doncs saber fer-los correctament, pensar en com fer un paret i practicar a fer-las ens els partits i sobre tot un bon exercici seria no permetre que ningú aguantés la bola més de 2 segons amb 2 toques com a molt, llavors hauríem de fer parets per collons i aniria sortint mica a mica.

Si dominem la tècnica de la paret i passe per sobre d'un 60% ( crec que ara no fem ni el 20 %) , crec que podríem seguir amb el vídeu que heu fet.

Very Happy

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum