Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

PERQUEEEEE

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1PERQUEEEEE Empty PERQUEEEEE 19/5/2010, 01:41

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

He estat pensant una estona breu... molt breu... sobre la nostra carrera futbolística......He pensat q m'agradaria que els il·luminats d'aquest equip: les tàctiques del professor chim, les reflexions obismatiques, els consells de sabi orugueitor i demès opinions del mes enllà, s'uneixin per desentrellar.... QUE ENS ESTA PASSANT!!???....És l'edat que no perdona???? És el físic privilegiat que tenim??? Es un problema del cervell??? que el tenim massa petit???? O son les cames que no s'entenen amb el cap??? O per contra, es la presió de la victoria la que no ens fa veure el camí??? germans.... ha arribat el moment de reflexionar... el moment de retrobar la victòria!!!!!

Potser hauríem embatumar l'enrik de negre i deixar que corri per tot el camp com un posselll??? o hauríem de aprofitar la baixa del im..prescindible corbella i marc per assolir la nostra primera victòria??? Fer cas a la sabiduria de les "chimotactics"??? o confiar en el tandem defensiu OBIS-MORALDO per pujar el bolich fins a terreny contrari??? Potser, No passar-li més boles al xupon del oruga??? o ficar el Jordi de lateral esquerra tipo alves???? NO HO TINC CLARRRRR

No ho se... Estic desesperat... Perque??? Perqueeeee??? Perque... som tan dolents!!!!

2PERQUEEEEE Empty Re: PERQUEEEEE 20/5/2010, 12:38

quim

quim
Plombillo
Plombillo

La resposta ja las dit tu mateix, només cal trobar-la dins el teu cap.

No podem jugar 7 inútils i intentar guanyar, i més quan som més grans, més dolents i més ignorants.

La gent que vulgui somiar que segueixi dormint Sleep i que segueixi prenent pastilles blaves, la resta li aconsellaria que es prengués la pastilla vermella i despertés.affraid

Com diria el Kurbella :" Jo no vinc per guanyar, jo vinc per jugar sempre!" afro

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum