Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Sabeu què?...

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Sabeu què?... Empty Sabeu què?... 11/5/2010, 11:49

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Així m'agrada!! un bon títol sempre atrau a la gent a entrar i veure què hi ha posat, i com que veig que la gent entra al foro però no s'anima a participar ( no sé per què), he volgut començar un tema de discussió per passar una mica l'estona. pirat

Bé, el tema va sobre el futebol, evidentment, he estat rumiant després de veure que el partit del dilluns es va anular amb certes dificultats, que és possible que tinguem els mateixos problemes en els partits següents. Segons el Marc no podrà venir els dos propers partits, els quals són dimarts, cosa que jo i el Enric no estarem a l'hora com ja sabeu tots.

L'aritmètica matemàtica ens diu que:

Marc ( KO)
Quim (tard)
Enric (tard)

Jordi (OK)
Oru (OK)
Mory (OK)

Kuprus ( possible baixa per lesió?)
Ovis ( dubte)


De la llista anterior podem afirmar rotundament que, si no hi ha baixes d'última hora, serem 3 per començar, la qual cosa és fatídic. Seria molt interessant, i crec que ja s'ha dit en anteriors ocasions, que les persones marcades en taronja ( excepte jo mateix i l'enric que ja sabem que arribarà tard, diguessin alguna cosa ( breu no cal estendre's molt, tipus SMS de l'ovis del pal.....ok,no, si, vinc,etc...), ja que veig que sí mireu el Foro però no anoteu res.

Crec que aquest fet és important per evitar mal majors, ja que no crec que ningú es posi a trucar a la gent ( de fet em consta que ho va una persona la setmana persona amb resultat bastant negatiu), per tant, siguem responsables i diguem si estem disponibles per poder jugar la setmana que ve, així podrem buscar solucions i no tenir que anar anul·lant partits cada dos per tres.

Com ho veieu el tema? seia possible anotar aquí això o cal buscar un sistema de comunicació alternatiu?

Apa, ja direu, sobre el tema de les possibles solucions ho deixem per més endavant, no m'agradaria saturar els nostres cervells amb massa informació. affraid

2Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 11/5/2010, 12:57

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Totalment d'acord. Hem de fer un esforç per participar més en el foro o per comunicar-nos d'alguna forma. El fet de no venir no fa que quedem exclosos de buscar solucions. La feina s'hauria de procurar repartir entre tots. Una mica més de responsabilitat i colaborar seria bo.

Dic tot això perquè la veritat que el dissabte no sabia que fer, ni quants seriem, ni ningú va respondre a veure que havíem de fer sent 3. Aixi que vaig triar d'anular el partit. Un cop fet aixo tampoc no vaig saber si els que havien de venir sabien que s'havia anul·lat el partit. Bé.. suposo que s'entén que jo no vull ser responsable, ni contar qui ve, qui no ve, ni trucar l'obis, ni buscar solucions per els demés.

Penso que la responsabilitat es de tots, i que sobretot els que estan de baixa haurien d'estar pendents de com van les coses i si poden ajudar en algo. Es nomes tenir empatia per els demés i voler facilitar la feina als altres.Au, ja deixo de fer la victima, suposo que s'enten que tots som responsables de que aixo funcioni.

Participem, ajudem-nos i parlem les coses, nomes això.

salut!

3Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 13/5/2010, 21:58

Marc

Marc
Admin

Jo crec que avans de divendres ja s'auria de saber qui pot vindre i qui no la proxima semana, el problema esta en si tothom pot conectar-se al foro o no. Que llavors ho digui perque sino si algun dia anulem algun partit no ho sabra si no es connecta.

I el que estaria bé també es que apart de dir si no podem nar diguessim si sí hi podem nar aixi se surt mes de dubtes.

Si divendres sabem els que som pos en al marcelino o via foro tenim un cert marge per veure que fem.

4Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 14/5/2010, 02:22

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Jo he parlat amb l'enric i el jordi avui i vindran. També li he dit a un company de la UNI que vingui per si de cas, cosa que podriem extendre de manera definitiva si us sembla bé. De moment el deixem com a comodin ja que veig que el cas Felix porta reticències, cosa que no entenc, però bé no entrarem en discussions estèrils que no aporten res.

Així doncs, crec que serem suficients per començar, doncs tenim el meu amic , que és diu Raul, Jo i l'Enric que arribarem tard. Els demés, excepte el Marc per lesió al penis hander i el Kuprus que deu haver tornat a Xina, em sembla que vindran.

Jordi
Moro
Oru
Ovis
Quim ( tard)
Raul ( tard)
Enric ( tard)

Ostia, doncs comenceu 4 ja que el Kuprus no diu res. mmmmmmmmm What a Face

5Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 14/5/2010, 13:04

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

Pro que és això, sou totes unes nenes amb ganes de discutir!
Ja vam quedar que qui no pugui vindre ho digui, si algú no diu res comptem en que vindrà.
PROU! PROU! PROU! Deixeu de plorar, perfavor!
Twisted Evil

6Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 14/5/2010, 13:15

quim

quim
Plombillo
Plombillo

xavi escrigué:Pro que és això, sou totes unes nenes amb ganes de discutir!
Ja vam quedar que qui no pugui vindre ho digui, si algú no diu res comptem en que vindrà.
PROU! PROU! PROU! Deixeu de plorar, per favor!
Twisted Evil

Joer per fi cabró, ens tenies a tots en suspens, si la qüestió no és dir qui no vindrà, estàvem discutint que la gent digui algo els dies que no serem prous per començar el partit!! puto aspirant a macarró! albino , perquè si s'ha d'anular el partit, qui trucarà ? tu?geek

Estic d'acord amb el Marc que apuntem la gent que vindrà i NO la que no vindrà , d'aquesta manera sabrem més exactament els qui serem, ja que passo de sorpreses, què us sembla?

7Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 14/5/2010, 13:56

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

xavi escrigué:Pro que és això, sou totes unes nenes amb ganes de discutir!
Ja vam quedar que qui no pugui vindre ho digui, si algú no diu res comptem en que vindrà.
PROU! PROU! PROU! Deixeu de plorar, perfavor!
Twisted Evil

Pero si ni ho vas apuntar, ni vas tornar a entrar al foro per veure si s'havia solucionat... no comment.... Shocked

8Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 15/5/2010, 21:17

Marc

Marc
Admin

Ok pos llavors anotem nomes baixes com fins ara pero confiant que qui no digui res es per que ve.

9Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 16/5/2010, 19:23

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Hem sap greu haver de proposar normes, penso que a ningu li agraden les normes però 3 dies abans del partit haurien d'estar apuntades les baixes per poder triar si es suspen o no el partit.

Perque 3 dies abans?

*Per poder trobar algú o decidir si es suspen
*Per poder avisar amb temps al rocafort
*Per poder avisar als que jugem de que s'ha suspes.

Us sembla correcte a tots aquesta norma?

10Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 17/5/2010, 12:52

quim

quim
Plombillo
Plombillo

ok

11Sabeu què?... Empty Re: Sabeu què?... 17/5/2010, 14:44

Marc

Marc
Admin

A mi em sembla perfecte

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum