Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

#6 - Dimarts dia 25 a les 20:45h

+2
quim
Carles
6 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Anoteu les baixes i demes.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Heu trobat algú que pugui venir aquest dimarts?

Ho dic per anular el partit el dissabte.... tot i que algú s'hauria d'encarregar de fer-ho perquè el marc, el roger i jo marxem fora. I no tindrem Internet per estar a la guait.

SI ALGU LLEGEIX AIXO DISSABTE I NINGU HA TROBAT GENT PER JUGAR, QUE S'ENCARREGUI DE ANULAR EL PARTIT. 93 426 47 17 (telf. rocafort)

D'altra banda, ja portaríem 2 partits anul·lats, cosa que segurament no agradarà allà al rocafort, potser hauríem de replantejar que fer amb l'equip.

Bé queda dit... si esteu interessats en parlem per aquí.



(per cert jo vindré dimarts si som 5)

quim

quim
Plombillo
Plombillo

El Marc Pons podrà venir com a comodin aquest partit.

Suposo que ja sou 5 per començar el partit.

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

M'he trencat el tendó d'aquiles i no podré vindre en tot lo que queda de temporada...

Oriol

Oriol
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

jo si que vinc, sembla que serem 5... en el pitjor dels casos cherry si nomes som 4

Orfila
jo
Ovis (si be)
Jordi

El quim i l'enric van arribar mes o menys a mitja primera part, seria jugar 15 min sen 4, és un calvari però crec que no es bo anular un altre partit!

quim

quim
Plombillo
Plombillo

El tema és el següent:

Inici sereu 5:

MArc Pons
Jordi
Mory
Ovis
Carles

Vindrem 10 min. tard:

Jo
Raul ( el meu amic de la UB que jugarà en substitució del Corbella)
Enric

O sigui que si no falla res està controlat el tema.

Veieu quan tothom es fa responsable una mica les coses surten millor. rabbit

jordi


Llimetu
Llimetu

Ok,jo crec que no tindré problemes per arribar a l´hora.

Roger

Roger
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

jo vindré.
Estaria bé tenir en compte que ja tenim suficient gent que arriba tard. No té massa sentit agafar més gent que arribi tard. És al moment de començar que ens falta gent, no al final del partit.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Roger escrigué:jo vindré.
Estaria bé tenir en compte que ja tenim suficient gent que arriba tard. No té massa sentit agafar més gent que arribi tard. És al moment de començar que ens falta gent, no al final del partit.

Crec que no ens caracteritzem per tenir una munió d'amistats molt gran, així que penso que encara bo que hem trobat algú. També li podem dir al Fèlix si ho trobeu més adient. lol!

De totes maneres tant jo com el Raul el dia 3 de juny acabem amb la UNi i podrem venir tots els dies més d'hora.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Jo estic d'acord amb l'obis en que ens convé gent per començar els partits. Però també es veritat que a falta de pan buenas son tortas! aixi que si no hi ha cap més opció com sembla, doncs el Raul va més que bé. També si dius que ja el dia 3 podeu venir sempre doncs perfecte.

llavors a partir del 3 de juny seriem:

Obis
Jo
Quim
Marc
Jordi
Mory
Raul

i tard L'yenrick!

A mi em sembla prou bé, que tot i acabar sent 8 comencem amb 7. I ja se sap que no sempre tothom pot venir. L'unic que s'hauria de plantejar que quan torni el corbella no se que fariem amb el Raul.... bé ja ho parlem a veure perque 9 ja penso que es massa.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum