Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

#4 - Dilluns 10 de Maig a les 20:45h

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Anoteu les baixes i demes.

Marc

Marc
Admin

Jo no podre vindre, sorry

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

el quim tampoc no vindrà em sembla perque es dilluns.
el corbella m'ha dit que te el tormell cascat i que no contem amb ell de moment.

SOM 3 + l'enric que vindrà tard....

QUE FEM? ANULEM EL PARTIT?

Marc

Marc
Admin

El partit ha quedat anulat.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Ho trobo bé que s'hagi anulat el partit, de totes maneres crec que si haguessim portat una persona més, com el Fèlix, de forma puntual només, s'hauria pogut jugar perquè el Ovis em va dir, si mal no recordo, que vindria a jugar de jugador a veure que tal.

Jordi
Oru
Moro
Ovis
"Felix" --- comodin -----
Enric --- que arriba 5 minuts tard

Segurament aquest problema es tornarà a repetir tard o d'hora, no hem de ser tant retrograds amb certes reticències del passat.

El proper també l'anularem? pig

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

he enviat un sms al moro, jordi i henrik. Cap m'ha contestat, aixi que no se si estan avisats, de totes formes el foro esta perque faci la seva funció.

Corbella i Quim: el proper cop escriviu que no veniu al foro apart de dir-m'ho a mi.
Moro, jordi i Henrik: consulteu el foro o digueu alguna cosa si us envio un sms.
Jo els partits que siguem menys de 5 al començar aviso amb antelació que no vindré.

Bé... vaig a clapar!

Marc

Marc
Admin

Jo ja aviso que els dos proxims partits no podre vindre, pero suposo que el xavi la semana que be ja estara bé i serieu sis o set si ve el roger

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Carles escrigué:he enviat un sms al moro, jordi i henrik. Cap m'ha contestat, aixi que no se si estan avisats, de totes formes el foro esta perque faci la seva funció.

Corbella i Quim: el proper cop escriviu que no veniu al foro apart de dir-m'ho a mi.
Moro, jordi i Henrik: consulteu el foro o digueu alguna cosa si us envio un sms.
Jo els partits que siguem menys de 5 al començar aviso amb antelació que no vindré.

Bé... vaig a clapar!

Jo ja vaig dir des de l'inici que els dilluns no podia venir, tinc com a 3 o 4 missatges penjats sobre aquest tema, no crec que hagi de repetir-ho molts cops més, només cal agafar el calendari i mirar els dilluns que ens toca i aquests no vindré. Suspect

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Marc escrigué:El partit ha quedat anulat.


Marc, saps què passa ara amb el partit anulat? el juguem un altre dia o què? t'han dit quin dia? scratch

Marc

Marc
Admin

Pos man dit que ja em dirian algu, que mirarien si podien fer un hueco i que sino pos no es jugaria. Pero de moment no man dit res, no se si dimarts diran algu

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum