Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Ens podriem plantejar ser 8 al Futbol Sala??

+2
Carles
quim
6 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Doncs tal com diu el títol, crec que hauriem de parlar per ser mínim 8 persones per assegurar incidents futurs, ja que fa molt temps que ens coneixem tots plegats!

Jo proposo trobar una persona més, i les meves propostes són:

1.- Fèlix?
2.- Un company de la meva ex-feina.

Discutim el tema per si voleu que els hi digui o no.

Jo opino que si hauríem de dir-li a algú més perquè:

a.- Perquè no em refiu que anem tots als partits exceptuant els 3 primers.
b.- Perquè el dia que siguem 8 ( si hi ha algun dia), jo mateix m'autodescarto i passaríeu a ser 7 automàticament.
c.- Perquè sent 8 sempre hi hauria algú que pot decidir sense cap pressió no anar pel motiu que sigui, i això crec que passaria bastant.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

jo voto a favor de ser 8, igualment el dia que siguem 8 jo tb em puc quedar descartat perque sigueu 7. Em sembla que hi haura mes dies que serem 5 o 6 que dies que serem tots 8. El problema es trobar 8 persones.

Marc

Marc
Admin

Per mi també, i si vols per mi el que coneixes de la feina ja li pots dir. Així ja es un mes que tenim "lligat".

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Henrik tu podries portar algun amic teu?

enric(casarica)


Llimetu
Llimetu

Carles escrigué:Henrik tu podries portar algun amic teu?

Soc un cowboy solitari que no te amics

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

hem sembla bé la idea,
ara amb lo del fèlix hem sembla que se t'ha anat una mica la pilota.

Marc

Marc
Admin

Quim has pogut parlar amb el de la feina per veure si s'apunta?

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Marc escrigué:Quim has pogut parlar amb el de la feina per veure si s'apunta?

No l'he trucat encara, curra de nit i dorm de matí, aquesta tarda si puc el truco.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

xavi escrigué:hem sembla bé la idea,
ara amb lo del fèlix hem sembla que se t'ha anat una mica la pilota.

Kuprus, vols dir que és tan xungo que el Fèlix pugui venir a jugar? ja no dic tota la temporada, però alguns partits on la situació sigui crítica no hi veig cap problema.

Ho dic perquè m'ha semblat xungo que et sembli xungo. El fèlix segueix sent un bon amic per mi, i crec que per alguns d'aquí al Forum també. No crec veient la nostra situació física en els partits, i només sent 7, el Jordi de moment lesionat , el Henrik que arriba tard i jo que només vindré a la meitat, que el Fèlix ens doni un cop de mà de tant en quant.

El proper partit sou 4 per començar, us ho recordo, a la pista de baix i contra un equip millor que l'anterior. Tu mateix, si vols jugar tot el partit endavant, però et vull veure córrer com dos o fins que vomitis. Potser així veuràs que les coses han canviat una mica d'ençà fa 7 anys a avui.

Crec que la gran majoria de l'equip no l'importa gens que el Fèlix vingui, només a molt pocs i això ho trobo molt retro.

Podem avançar tots junts o no, això cadascú que s'apanyi, però evolucionar i obrir la ment sempre és bo!

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Home, jo si hem de ser 4 que vingui qui sigui la veritat, el jonis o el felix m'és del tot igual, com si ve el capdevila! jejej

Ara en serio, a veure si trobem algu per la setmana que ve, tenim alguna opcio o que fem?

Roger

Roger
Aspirant a macarró
Aspirant a macarró

Jo puc jugar de porter mentre falti el Jordi. Després ja em plantejaria si fer de jugador o no. Si es que no se m'han autodestruit els turmells de cristall.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

» Llista de l'equip

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum