Maldecap
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maldecap

Per rajar del que fassi falta


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Dia 21 a les 8:45 primer partit!!!!

5 participantes

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 2]

Marc

Marc
Admin

Aquesta es la noticia, ara bé tota noticia va acompanyada de males noticies,
he parlat amb el Jordi i es veu que te un esguins o no sap encara que al tormell. Demà te visita pero jo no crec que pogui vindre a jugar osigui que tarem sense porter.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

vaya ronyaca!!! o sigui que som 4 i sense porter UOUOUOUO!!!! No

Marc

Marc
Admin

Si ve el quim som 5

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

CULLONS...

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Crec que hem de trobar algú, sinó serà un desastre aixo del futbol. Hem de ser 7, però 7 fixes, per lo que el Quim i de moment el henrik no conten com a 7.

Som:

-Jordi
-Kuprus
-Marc
-Carles
-Mory

*Quim nomes vindrà dimecres i potser els dimarts.
*Henrik falta confirmar si vindrà.

Jo aviso que sent almenys 6 fixes (+ els dos extra) vindré, és a dir, que poguem garantir ser mínim 7 en la gran majoria de partits. Però sent menys per mi és una rallada. "Pulutant" si no hi ha aquest mínim al començar la lliga jo avisó que no m'apunto a aixo del equip.

No vull que soni a amenaces! jo "sus" estimo molt, però l'experiència em diu que si no es aixi serà un calvari. Hi ha algu que pogues ser aquest sisé homen?



Editat per darrera vegada per Carles el 14/4/2010, 21:40, editat 1 cop en total

Marc

Marc
Admin

A mi el Jordi ma dit que mirara aveuse si pot trobar algú, pero llavors si no el trova aquesta semana que fem ho deixem estar?

Jo també crec que auriem de ser 7 fixes per nar bé. Però també que si de moment comencem sent els que som a falta de que poguem fitxar algu mes pos per mi cap problema.

Aixo si decidimo perque no es plan de dir al Rocafort despres de tot un dia avans que no ens apuntem.

Xavi parlau amb el moru aveure si pot trobar algú.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Jo no entraria a la lliga fins que no fosim 7 segurs, perque em ralla bastant ser 5 o 6 en els partits i estar patint a veure qui ve i qui no ve. Pero no vull fastidiar les ganes que tots hi hem posat, aixi que podem veure que pasa.

Pero no se si estareu amb mi que aixo de ser 5 o 6 és mes aviat una putada que pasar-ho bé.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Jo ja sabeu quins dies puc venir, així que està clar.

Referent al dimecres que vé no hi ha problema.

Sobre el tema del Henrik jo vaig parlar amb ell fa dos setmanes i va dir que si vindria sempre, d'aquí a que sigui veritat hi ha un món.

Per tant:

1) Hem d'aconseguir que tothom tingui accés al forum per poder dir si vindrà al partit corresponent o no amb mínim 48 hores d'antelació. Pel que veig el Mory no ho fa per problemes d'ordenata, i en Henrik i en Jordi hauríem de dir-los que ho fessin. ( algú ha trucat en Henrik? jo el veig els dijous per aquest dijous no podré, així que algú el truki no?)

2) Hem de penjar tan bon punt tinguem el calendari al forum per poder mirar quins dies no ens van bé.

3) Hem de ser responsables i dir amb antelació si podem anar o no.

Sinó es compleixen aquests requisits ( és una opinió) , crec que serà difícil fer l'equip.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

quim escrigué:
1) Hem d'aconseguir que tothom tingui accés al forum per poder dir si vindrà al partit corresponent o no amb mínim 48 hores d'antelació. Pel que veig el Mory no ho fa per problemes d'ordenata, i en Henrik i en Jordi hauríem de dir-los que ho fessin. ( algú ha trucat en Henrik? jo el veig els dijous per aquest dijous no podré, així que algú el truki no?)

2) Hem de penjar tan bon punt tinguem el calendari al forum per poder mirar quins dies no ens van bé.

3) Hem de ser responsables i dir amb antelació si podem anar o no.

Sinó es compleixen aquests requisits ( és una opinió) , crec que serà difícil fer l'equip.

Si, totalment d'acord, seria important aconseguir tot això si volem poder anar sent nomes 5 fixes i 2 extras.

Marc

Marc
Admin

El Jordi ja te el link de la pagina, pero nose perque no si ha apuntat.

Jo lunic que dic es que ja fa tres semanes que savem que es jugaria i el tema aquest surt ara cuan nomes falta una semana, es una putada pel rocafort que diguem despres de tot que no ara 5 dies avans.

I si diem ara que no l'any que ve dubtu que poguem entrar.

Jo també penso que hem de ser minim 7 fixes que vinguem sempre, pero crec que podem començar i mentre buscar la gent que falta.

El calendari ja es pot nar a buscar al rocafort. Tu carles si algun dia pases per casa podries pasarti un moment?
Depenent del que es decideixi clar, perque no crec que per aquest dimecres trobem ja un 7 fixe.

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

He trucat al moru i m'ha confirmat que vindrà.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Veiam dimecres juguem segur, tothom ha dit que vindrà, excepte el jordi per lesió i el henrik que si algú el truca segurament vindrá, per tant, no hi ha problema.

El tema és anar fent caliu perquè ens adonem que el tema l'hem de prendre en serio, és a dir, fer que tothom s'apunti a la web ( això vol dir trukar al jordi i dir-li que espavili, trucar al mory i dir-li que espavili amb el PC, jo si veig al henrik tb li diré, etc...) i ser conscients que si ens apuntem no pot passar lo de fa 5 anys que al final teniem que anar a buscar a la penya al bar de l'esportiu, això és el que jo no vull que passi pq si passa si que passo, valgam el joc de paraules.

Si tots som responsables i parlem clarament, no passa res pq vol dir que ja sabrem amb antelació quants serem abans de començar el partir, aquest trobo que és l'objectiu. A mi no m'agradaria que ens trobessim a l'esportiu i diguessim :" Quants serem avui?", nunca mais!

Si això ho tenim clar a mi ja m'està bé els set que estem apuntats i jo quan pugui vindré. Al juny ja no tindré classe per tant podré venir tots els dies.

Apa!endavant!

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Marc escrigué:
El calendari ja es pot nar a buscar al rocafort. Tu carles si algun dia pases per casa podries pasarti un moment?

Vale, em pasaré avui o demà per alla el rochefort.

quim escrigué:Veiam dimecres juguem segur, tothom ha dit que vindrà, excepte el jordi per lesió i el henrik que si algú el truca segurament vindrá, per tant, no hi ha problema.

Jo ahir vaig trucar varies vegades al Henrik pero no m'agafa el telefon, a veure si algu es pot posar en contacte amb ell i preguntar-li si s'apunta en serio a venir cada setmana.

-----

Recordem de parlar amb el Mory, Jordi i Henrik perque s'apuntin al foro i mantinguem contacte. Que revisin el calendari (que ja pujaré al foro) i avisin amb antelació si no poden vindre als partits.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Jo li he enviat un mail al henrik, veiam si contesta.

Ralleu al jordi i moro pq s'apuntin ja!

xavi

xavi
Plombillo
Plombillo

Jo diria que no és imprescindible que s'apuntin al foro, si no volen.
Un cop tinguem els horaris podem fer fotocopies o enviar-los per mail, i si algun cop fallen que ho diguin a tothom per mail i a corre...

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

xavi escrigué:Jo diria que no és imprescindible que s'apuntin al foro, si no volen.
Un cop tinguem els horaris podem fer fotocopies o enviar-los per mail, i si algun cop fallen que ho diguin a tothom per mail i a corre...
Jo crec que serà més senzill que la gent posi aquí si ve o no ve, no se que en penseu vosaltres però per exemple: si a tu et diu el moro que no ve per mail o telf després ho hauràs de pujar aqui, perquè els demés sapiguem que no podem faltar el següent partit i per debatre una solució (que per mail sera un liu el posar-se d'acord). Fer-ho aixi pot retrasar el buscar una solució, amb lo que els que no estiguin en el foro hauran d'avisar amb major antelació.

Penso que si tothom escriu directament aquí ens estalviem aquests retards. De totes formes em sembla que registrar-se no es tan dur de fer i facilita bastant que ens organitzem millor. Jo soc de l'opinió que nomes per el fet de facilitar la feina a tothom la gent s'hauria de inscriure sense més discusions. Peró bueno, a mi mentres s'avisi a tothom amb suficient antelació quan no es vingui i s'obri un tema aqui per buscar solució cap problema, encara que soc escèptic a pensar que sempre es fara amb la suficient antelació.

Marc

Marc
Admin

Jo estic completament dacord amb tot el que esteu dient, ja parlare amb el jordi per tornar-li a dir que sapunti al foro.
I de pas per veure si ha trobat algu.

Perque algú del futbol 7 no podria vindre en casos de que faltes gent?

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

tornare a trucar al henrik, els que tingueu facebook envieu un missatge al jordi, henrik i mory amb la direccio del foro, es important que entre tots anem donant les nostres opinions.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Crec que hauríem d'apuntar-nos tots i cadascú es faci responsable, és més fàcil i sense complicacions. El jordi pel que sé les nits està conectat i el henrik no crec que visqui sense internet. El Mory diu que té el PC kaskat, doncs podria arreglar-lo?

Fa 5 anys feiem el sistema de m'ha trucat i m'ha dit, però no se si, no se res d'ell, no m'enrecordat, es que m'he dormit, no ho sabia, estava taja, etc....i múltiples tonteries més. Jo si m'apunto ja passo de tot això, i si haig de venir des de Pg.Maragall per fer el partidet encantat, però passo de fer el sistema antic que s'ha demostrat que és més que un fracàs absolut.

Així que no m'agradaria trobar-me en les situacions anteriors i si voldria saber, com tos suposo, si serem suficients ABANS de cada partit per poder buscar solucions. No voldria trobar-me la sorpresita al Rocafort perquè passarà una vegada però la següent ja no vindré més.

Crec que no es gens complicat apuntar-se al foro i només cal dir si vens o no, punto. No cal participar en cap discussió més si no vols.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

he trucat al jordi i ja s'ha apuntat al foro!

benvingut Jordi! aquest any no t'avorriras amb la nostra defensa! jejjeje

He tornat a trucat tb al Henrik pero no m'agrafa el movil, igual se'l ha canviat. A veure si algu s'hi posa en contacte.

Carles

Carles
Ralleitor
Ralleitor

Ja esta inscrit el Henrik!

Benvingut també al dreamteam!!!

Marc

Marc
Admin

Llavors de moment som:
Segurs
Xavier
Carles
Moru
Jordi
Marc
Kim (dimecres i apartir juliol)
Henri (falta saber tema horari)

Posibles candidats
Amic del kimet
Felix
Algun ex futbol 7?
Alguien da mas.....?

jordi


Llimetu
Llimetu

Marc escrigué:Llavors de moment som:
Segurs
Xavier
Carles
Moru
Jordi
Marc
Kim (dimecres i apartir juliol)
Henri (falta saber tema horari)

Posibles candidats
Amic del kimet
Felix
Algun ex futbol 7?
Alguien da mas.....?



Ei nanos,que tal!!!!
Jo vindré a jugar,però de moment estic de baixa per un esguinç al turmell i estic en fase de recuperació.
Per al debut sóc baixa segura,però a veure si per a la següent setmana ja estic a punt de posar-me sota els pals.

quim

quim
Plombillo
Plombillo

Resumint, pel proper partit sóm:

Quim
MArc
Kuprus
Oru
Mory
Henrik? ( vindrà tard? a quina hora? quan?)

Vaja, per flipar, contant que algu de nosaltes haurà de fer de porter No

Conclusions:

1.- És lo que hay i haurem de jugar el partir amb un parell de pebrots.
2.- Cal buscar una vuitena persona ja.

affraid

Marc

Marc
Admin

Per mi ja li pots dir a aquest de la feina que dius que podria apuntar-se

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 2]

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum